Іновації та технології
26.10.2020

Найкращі оцінки для ID.3: п'ять зірок у тесті Euro NCAP

Під час випробування на безпеку Euro NCAP (Європейська програма оцінки нових автомобілів), ID.3 був досягнутий найвищий бал.
Volkswagen ID.3
  • Високі індивідуальні оцінки у всіх тестових категоріях.
  • І дорослі, і діти дуже добре захищені в ID.3.
  • Нова стандартна центральна подушка безпеки вражає в краш-тесті.

Початок мрії з п’яти зірок: Під час випробування на безпеку Euro NCAP (Європейська програма оцінки нових автомобілів), ID.3) був досягнутий найвищий бал. Це перша модель, яка базується на новій модульній матриці електричних приводів (MEB) з хорошими рейтингами за всіма критеріями - для захисту дорослих пасажирів, дітей та вразливих учасників дорожнього руху, а також для його допоміжних систем безпеки.

"Це великий успіх для всієї нашої ID. команди", - каже доктор Франк Вельш, член Правління бренду Volkswagen, відповідальний за розробку. "Високий рівень безпеки наших автомобілів завжди дуже важливий для нас, і тому він був включений в концепцію MEB з самого початку. ID.3 вражаюче демонструє це своїми 5 зірками."

Оцінка захисту пасажирів для дорослих базується на таких факторах, як фронтальний удар, бічний удар та тести на хлист. На основі цих випробувань та оцінки вжитих заходів щодо оперативного та безпечного порятунку та вилучення було визначено рівень захисту 87% для водіїв та пасажирів в ID.3. Для дітей був засвідчений рівень захисту до 89%.

Ця оцінка базується на трьох важливих аспектах:

  • Захист, що забезпечується дитячими утримуючими системами у разі фронтального чи поперечного удару
  • Варіанти для встановлення дитячих крісел різних розмірів
  • Обладнання, яке пропонує транспортний засіб для безпечного перевезення дітей.

На додаток до захисту пасажирів у транспортних засобах, Euro NCAP також досліджує, наскільки системи автоматичного екстреного гальмування (AEB) можуть захистити вразливих учасників дорожнього руху - пішоходів та велосипедистів - у разі наближення зіткнення. Аудитори також надають велике значення подальшим стандартним системам допомоги водієві. Одним із позитивних моментів ID.3 є те, що у всіх варіантах обладнання стандартно є помічник утримання смуги руху «Lane Assist» та асистент екстреного гальмування «Front Assist».

Вперше у Volkswagen в ID.3 також встановлена ​​особливість, відома як центральна подушка безпеки для передніх сидінь. Наприклад, це запобігає можливому контакту головою між водієм та переднім пасажиром у разі бічного зіткнення.

Volkswagen пропонує додаткові системи допомоги водієві як опцію: однією з них є адаптивний круїз-контроль ACC з передбачуваним виявленням швидкості. Travel Assist (асистент подорожей) дозволяє керувати автомобілем із швидкістю до 160 км / год. Traffic Jam assist (дорожня пробка), датчик сліпих зон з попередженням про рух заднього транспорту, аварійна допомога та допомога при паркуванні також сприяють безпечній, спокійній їзді.

Завдяки п’ятизірковому рейтингу, ID.3 продовжує успішний пробіг Volkswagen у Euro NCAP - новий Golf та T-Cross нещодавно також отримали найвищі рейтинги. Європейська програма оцінки нових автомобілів служила суворим еталоном рівня безпеки нових автомобілів з 1997 року. Вона надає покупцям автомобілів актуальну інформацію про безпеку популярних нових моделей. В останні роки були посилені процедури випробувань та вимоги до стандартних систем допомоги водієві та пасивної безпеки. Усі деталі є загальнодоступними на веб-сайті www.euroncap.com.

Відео випробувальних тестів: